Magnolia Park

Data

19 grudnia 2014

Kategoria

CENTRA HANDLOWE,
Dzięki rozbudowie największemu centrum handlowemu we Wrocławiu przybyło dodatkowych 11 tys. m2, co w praktyce dało powierzchnię dla 60 nowych sklepów i ok. 300 dodatkowych miejsc parkingowych. Powiększono także strefę restauracyjną i rekreacyjną. Na zewnątrz centrum została zamontowana instalacja wodno-kanalizacyjna i sieć elektroenergetyczna (od strony parkingu dla klientów).  Rozbudowa centrum wpisuje się w charakter już istniejącej kompozycji. Całość sprawia wrażenie nowoczesnej i dopracowanej w każdym calu.  

 

 

 

Dane charakterystyczne obiektu : 

  • Dane techniczne obiektu:
  • Kondygnacje nadziemne – 2,
  • Powierzchnia całkowita – 240 000 m2 ,
  • Powierzchnia użytkowa – 78 748 m2,
  • Powierzchnia handlowo-usługowa – 74 400 m2,
  • Kubatura – 675 275 m3,
  • Lokale handlowo-usługowe 250,
  • Miejsca parkingowe – 2800.
  • Czas realizacji: 2011-2014

 

 

 

 

WIĘCEJ ZDJĘĆ